Artykuły biurowe
Porządek na biurku, w dokumentach czy w szafkach to jeden z kluczy do dobrej organizacji i wysokiej efektywności pracy. Na wydajność wpływa nie tylko zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wiedza czy sumienność – ważne jest, by przestrzeń, w której pracujesz, była uporządkowana i by wszystkie akcesoria biurowe były zawsze pod ręką. Sprawdź, na jakie wyposażenie biura (i biurka) postawić, żeby dobrze się zorganizować. Sprawdź, na jakie materiały biurowe postawić, by pracowało się lepiej i by umilić sobie czas.
Akcesoria do biura – jak się zorganizować i efektywnie pracować
W każdym biurze, czy to domowym, czy w siedzibie firmy, potrzebne są funkcjonalne i przydatne akcesoria i gadżety biurowe – zarówno materiały papiernicze, jak i akcesoria do przechowywania czy gadżety do komputerów. Do tego niezbędne jest dobre oświetlenie biurka. Poznaj przydatne rzeczy do biura, które pomogą Ci zwiększyć efektywność pracy.
Wyświetlanie 11–20 z 28 wyników
- 27 osób kupiło
Foliopak foliopaki kurierskie 190×250 100szt
9,79 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:495 gWymiary:16 × 4 × 2 cmStan:Nowy
Marka:PrzydaSie.pl
Format:B5 (176 x 250 mm)
Kolor:EAN (GTIN):5904158834768
Liczba sztuk w ofercie:100
Producent:Przydasie.pl
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 21 osób kupiło
Skrzynka szafka kasetka na klucze sejf szyfr kod
23,40 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:206 gWymiary:13 × 10 × 6 cmStan:Nowy
Kod producenta:#8251
Marka:PrzydaSie
Przeznaczenie:na klucze
Zamek:szyfrowy mechaniczny
Kolor:Klasa:Ognioodporność:EAN (GTIN):5904158856951
Producent:Przydasie.pl
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 16 osób kupiło
Foliopak foliopaki kurierskie 310×420 100szt
22,53 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:985 gWymiary:35 × 28 × 3 cmFormat:Kolor:szary
Producent:Przydasie.pl
Marka:Stan:Nowy
EAN (GTIN):5904158812865
Liczba sztuk:100
Stan opakowania:oryginalne
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 14 osób kupiło
Etykiety termiczne samoprzylepne 100×150 500szt
22,53 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:1145 gWymiary:13 × 13 × 11 cmStan:Nowy
Producent:Przydasie.pl
Rodzaj:na taśmie
Kształt:Długość etykiety:150
Szerokość etykiety:100
Liczba etykiet na rolce/ arkuszu:500
Kod producenta:#2926
Marka:PrzydaSie
EAN (GTIN):5904158812834
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 13 osób kupiło
Piórnik szkolny jednokomorowy pies futrzak brelok
13,59 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:58 gWymiary:20 × 12 × 9 cmStan:Nowy
Kod producenta:#8337
Typ:tuba
Marka:bez marki
Dodatkowe informacje:bez wyposażenia
Bohater:Kolor:EAN (GTIN):5904158857606
Materiał:Producent:Przydasie.pl
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 10 osób kupiło
Wiatrak biurkowy ręczny wentylator wiatraczek mini mocny usb
10,07 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:145 gWymiary:21 × 11 × 5 cmStan:Nowy
Rodzaj wentylatora:Kolor dominujący:biały
Kod producenta:#8542
EAN (GTIN):5904158859716
Model:#8542
Marka:PrzydaSie
Funkcje:Załączone wyposażenie:Liczba trybów prędkości:Cechy dodatkowe:Producent:Przydasie.pl
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 10 osób kupiło
Pudełko na kubek 330ml z okienkiem na prezent
2,90 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:26 gWymiary:26 × 20 × 1 cmStan:Nowy
Marka:PrzydaSie
Rodzaj:fasonowy
Długość zewnętrzna:12
Szerokość zewnętrzna:9
Wysokość zewnętrzna:11
Liczba sztuk w opakowaniu:1
Kolor:biały
Liczba sztuk w ofercie:1
EAN (GTIN):5904158850102
Producent:Przydasie.pl
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 9 osób kupiło
Foliopak foliopaki kurierskie 240×325 100szt
27,44 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:750 gWymiary:39 × 27 × 14 cmFormat:Kolor:biały
Producent:Przydasie.pl
Marka:PrzydaSie
Stan:Nowy
EAN (GTIN):5904158810977
Stan opakowania:oryginalne
Liczba sztuk w ofercie:100
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 6 osób kupiło
Pióra piórka dekoracyjne ozdobne 13g rękodzieło diy wielkanoc ślub
Stan: NowyWaga:13 gWymiary:16 × 10 × 2 cmStan:Nowy
Kod producenta:#8250
Marka:PrzydaSie
Rodzaj:sztuczne
Kolor:Liczba sztuk:1
EAN (GTIN):5904158856821
Producent:Przydasie.pl
4,40 złOriginal price was: 4,40 zł.3,99 złCurrent price is: 3,99 zł. Dodaj do koszyka Kup terazDostawa: 0 zł (Sprawdź) - 4 osób kupiło
Dzwonek recepcyjny hotelowy barmański biurkowy bar
9,79 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:116 gWymiary:9 × 9 × 6 cmStan:Nowy
Rodzaj:Marka:PrzydaSie
Kod producenta:#8514
EAN (GTIN):5904158858788
Producent:Przydasie.pl
Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
Wyświetlanie 11–20 z 28 wyników
Przechowywanie i segregacja
Aby efektywność pracy wzrosła i by wykonywanie codziennych obowiązków było wygodne, ważne jest m.in. utrzymanie porządku w dokumentach oraz odpowiednia aranżacja przestrzeni na biurku. Sprawdź, jakie akcesoria biurowe ułatwią Ci w organizacji pracy.
Porządek w dokumentach i rachunkach
Podpisywanie, opisywanie, segregowanie i przechowywanie dokumentów bywa nużące i kłopotliwe – często to właśnie czynności związane z porządkowaniem dokumentacji zabierają sporo czasu, zarówno w firmie, jak i w domu. Jednak dbanie o porządek w „papierach” jest ważne. Dlaczego? Między innymi dlatego, że odszukanie umowy czy rachunku w nieuporządkowanym stosie dokumentów może zabrać nam jeszcze więcej czasu niż układanie dokumentów.
Aby nie zgubić się w nadmiarze druków i mieć do nich łatwy dostęp, a zarazem nie poświęcać całego czasu na układanie dokumentacji, opracuj system przechowywania dokumentów. Przydadzą Ci się do tego odpowiednie gadżety i akcesoria biurowe. Do porządkowania możesz wykorzystać akcesoria, takie jak:- Segregatory i koszulki na dokumenty – prosty sposób na przechowywanie średniej ilości dokumentów,
- Karteczki indeksujące – pomogą Ci posegregować dokumenty alfabetycznie czy wg dat i szybko odnaleźć to, czego szukasz,
- Teczki papierowe i plastikowe – możesz w nich przechowywać ważne dokumenty czy druki o niestandardowym formacie,
- Wąsy archiwizacyjne, czyli tzw. klipsy do dokumentów,
- Teczki zawieszkowe – możesz wykorzystać je np. w szafach, szufladach lub stojakach z przystosowanymi zaczepami, lub w pojemnikach na dokumenty,
- Pudła archiwizacyjne i pudełka kartonowe – obowiązkowe wyposażenie biura, zwłaszcza tam, gdzie przechowuje się dużą ilość dokumentów. Przydatne m.in., do przechowywania segregatorów i teczek z dokumentami, do których nie musisz mieć codziennie dostępu,
- Koperty, małe pojemniki na dokumenty w mniejszych rozmiarach niż tradycyjne wydruki.
Artykuły biurowe dopasuj do ilości oraz wielkości dokumentów – teczki, kartony i inne gadżety biurowe powinny mieścić format A4, choć jeśli przechowujesz np. paragony, faktury w formacie A5, wyciągi czy potwierdzenia z książeczek płatniczych, musisz zaopatrzyć się w mniejsze opakowania, żeby nie pogubić dokumentacji.
Uporządkowane biurko
Niewielka ilość rzeczy biurowych na biurku w pracy czy na stole w domu (gdy pracujesz zdalnie) to mniej tzw. rozpraszaczy i większa szansa na dobrą koncentrację. Jakie artykuły biurowe powinny znaleźć się na biurku, a jakie przybory lepiej usunąć z pola widzenia?
Na biurku trzymaj tylko najpotrzebniejsze przedmioty, takie jak długopisy i zakreślacze, których codziennie używasz, pieczątkę (jeśli regularnie się nią posługujesz), najważniejsze notatki, zeszyt lub kartki do notowania (możesz zastąpić je np. aplikacją w komputerze) i ewentualnie inne gadżety biurowe, z których korzystasz. Usuń niepotrzebne notatki (np. wiszące nad biurkiem), przedmioty, których nie używasz i wszelkie inne rzeczy, które tylko zabierają miejsce. To, co zostaje na wierzchu najlepiej uporządkować tak, by nie zwracało Twojej uwagi.
Pamiętaj też, że rzeczy biurowe na biurku powinny być uporządkowane – nie trzymaj na wierzchu starych notatek, przypadkowych przedmiotów, kubków i talerzy czy sztućców. Najlepiej codziennie po pracy zrób przegląd biurka i od razu schowaj lub wyrzuć to, co na pewno Ci się nie przydadzą. Musisz mieć przecież wystarczająco dużo miejsca na laptopa czy monitor i klawiaturę oraz dostatecznie dużo miejsca na blacie, by wygodnie ułożyć ręce.
Wszystko, co trzymasz na biurku, możesz przechowywać w pojemnikach, pudełkach i innych akcesoriach biurowych.Biurowe artykuły papiernicze (i nie tylko)
W wyposażeniu biura (także domowego) powinny znaleźć się przynajmniej podstawowe artykuły papiernicze i funkcjonalne gadżety biurowe. W końcu nie wszystko da się zrobić online lub w komputerze. Co może Ci się przydać? Między innymi: papier i notatniki, długopisy i zakreślacze, klej i taśma klejąca, nożyczki i gilotyna do papieru (dzięki niej równo przytniesz nawet duże pliki kartek) czy linijka.
Szukasz nietypowych lub bardziej profesjonalnych artykułów biurowych? Być może skorzystasz np. z etykiet do druku termicznego, które świetnie sprawdzają się jako etykiety adresowe. A może chcesz przywieszać nad biurkiem ważne informacje? Postaw na drewniane mini klamerki żabki. Do wyboru masz mnóstwo różnych materiałów i gadżetów do biura, które możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów.Oświetlenie biurka i akcesoria komputerowe
Żeby praca była efektywna i przyjemniejsza, a do tego, by nie szkodzić zdrowiu, konieczne jest odpowiednie oświetlenie biurka (lub innego miejsca pracy), a także zadbanie o sprzęt elektroniczny. Akcesoria i gadżety biurowe, takie jak półki do komputera czy dobre lampki biurowe, pomogą Ci dobrze zorganizować miejsce pracy.Akcesoria do komputera
Dbanie o sprzęt elektroniczny nie tylko przedłuża jego żywotność, ale też zwiększa higienę podczas pracy. Ponadto niektóre gadżety komputerowe pozwalają dobrze zorganizować miejsce na biurku i efektywnie wykorzystać dostępną przestrzeń. Biurowe akcesoria komputerowe przydatne zarówno w firmie, jak i w domu, to np.:- Sprężone powietrze – dzięki niemu dokładnie, szybko i skutecznie wyczyścisz klawiaturę, „wymiatając” spod klawiszy kurz, paprochy i inne zanieczyszczenia, które mogą uszkodzić klawiaturę,
- Klawiatura bezprzewodowa podświetlana – przydatna np. podczas korzystania z rzutnika (jeśli nie stoisz bezpośrednio przy komputerze), w czasie pracy w niedoświetlonym pomieszczeniu czy przy obsłudze komputera, czy telewizora ze znacznej odległości,
- Półka nakładana na monitor – dzięki niej możesz efektywnie wykorzystać przestrzeń nad ekranem, bez konieczności montowania półki w ścianie czy kupowania dodatkowego mebla. Półkę nakłada się na monitor lub na telewizor – możesz na niej postawić np. router lub modem do Internetu, piloty, głośnik lub inne, niezbyt ciężkie akcesoria biurowe.
Oświetlenie biurka
Bez dobrego oświetlenia trudno efektywnie pracować – niedoświetlona przestrzeń nie tylko nie sprzyja wykonywaniu obowiązków, ale też stwarza ryzyko pogorszenia się wzroku. Dbaj więc o to, by Twoje biurko było zawsze dobrze oświetlone – nie tylko wieczorem, ale też w pochmurne dni lub zimą, kiedy światła do wnętrz zwykle dociera niewiele. Postaw zarówno na dobre oświetlenie główne, jak i kierunkowe. Lampki biurkowe to obowiązkowe wyposażenie biura.
Główne światło zmniejsza kontrast między ciemnym otoczeniem a światłem monitora czy z małej lampki. Taki kontrast jest męczący dla oczu, co zdecydowanie daje się odczuć i wpływa nie tylko na samopoczucie, ale też na koncentrację. Żeby stworzyć warunki przyjazne dla oczu, trzeba rozjaśnić przestrzeń wokół biurka. Oprócz światła głównego w biurze potrzebujesz też światła kierunkowego, które doświetla miejsce – całe biurko lub jego część, np. z laptopem. Postaw więc na dobra lampkę biurową np. na:- Lampkę z klipsem,
- Lampkę stojącą,
- Lampkę z regulowanym ramieniem.
Szukasz nietypowych lub bardziej profesjonalnych artykułów biurowych? Być może skorzystasz np. z etykiet do druku termicznego, które świetnie sprawdzają się jako etykiety adresowe. A może chcesz przywieszać nad biurkiem ważne informacje? Postaw na drewniane mini klamerki żabki. Do wyboru masz mnóstwo różnych materiałów i gadżetów do biura, które możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów.
Oświetlenie biurka i akcesoria komputerowe
Żeby praca była efektywna i przyjemniejsza, a do tego, by nie szkodzić zdrowiu, konieczne jest odpowiednie oświetlenie biurka (lub innego miejsca pracy), a także zadbanie o sprzęt elektroniczny. Akcesoria i gadżety biurowe, takie jak półki do komputera czy dobre lampki biurowe, pomogą Ci dobrze zorganizować miejsce pracy.Akcesoria do komputera
Dbanie o sprzęt elektroniczny nie tylko przedłuża jego żywotność, ale też zwiększa higienę podczas pracy. Ponadto niektóre gadżety komputerowe pozwalają dobrze zorganizować miejsce na biurku i efektywnie wykorzystać dostępną przestrzeń. Biurowe akcesoria komputerowe przydatne zarówno w firmie, jak i w domu, to np.:- Sprężone powietrze – dzięki niemu dokładnie, szybko i skutecznie wyczyścisz klawiaturę, „wymiatając” spod klawiszy kurz, paprochy i inne zanieczyszczenia, które mogą uszkodzić klawiaturę,
- Klawiatura bezprzewodowa podświetlana – przydatna np. podczas korzystania z rzutnika (jeśli nie stoisz bezpośrednio przy komputerze), w czasie pracy w niedoświetlonym pomieszczeniu czy przy obsłudze komputera, czy telewizora ze znacznej odległości,
- Półka nakładana na monitor – dzięki niej możesz efektywnie wykorzystać przestrzeń nad ekranem, bez konieczności montowania półki w ścianie czy kupowania dodatkowego mebla. Półkę nakłada się na monitor lub na telewizor – możesz na niej postawić np. router lub modem do Internetu, piloty, głośnik lub inne, niezbyt ciężkie akcesoria biurowe.
Oświetlenie biurka
Bez dobrego oświetlenia trudno efektywnie pracować – niedoświetlona przestrzeń nie tylko nie sprzyja wykonywaniu obowiązków, ale też stwarza ryzyko pogorszenia się wzroku. Dbaj więc o to, by Twoje biurko było zawsze dobrze oświetlone – nie tylko wieczorem, ale też w pochmurne dni lub zimą, kiedy światła do wnętrz zwykle dociera niewiele. Postaw zarówno na dobre oświetlenie główne, jak i kierunkowe. Lampki biurkowe to obowiązkowe wyposażenie biura.
Główne światło zmniejsza kontrast między ciemnym otoczeniem a światłem monitora czy z małej lampki. Taki kontrast jest męczący dla oczu, co zdecydowanie daje się odczuć i wpływa nie tylko na samopoczucie, ale też na koncentrację. Żeby stworzyć warunki przyjazne dla oczu, trzeba rozjaśnić przestrzeń wokół biurka. Oprócz światła głównego w biurze potrzebujesz też światła kierunkowego, które doświetla miejsce – całe biurko lub jego część, np. z laptopem. Postaw więc na dobra lampkę biurową np. na:- Lampkę z klipsem,
- Lampkę stojącą,
- Lampkę z regulowanym ramieniem.
- Sprężone powietrze – dzięki niemu dokładnie, szybko i skutecznie wyczyścisz klawiaturę, „wymiatając” spod klawiszy kurz, paprochy i inne zanieczyszczenia, które mogą uszkodzić klawiaturę,
- Klawiatura bezprzewodowa podświetlana – przydatna np. podczas korzystania z rzutnika (jeśli nie stoisz bezpośrednio przy komputerze), w czasie pracy w niedoświetlonym pomieszczeniu czy przy obsłudze komputera, czy telewizora ze znacznej odległości,
- Półka nakładana na monitor – dzięki niej możesz efektywnie wykorzystać przestrzeń nad ekranem, bez konieczności montowania półki w ścianie czy kupowania dodatkowego mebla. Półkę nakłada się na monitor lub na telewizor – możesz na niej postawić np. router lub modem do Internetu, piloty, głośnik lub inne, niezbyt ciężkie akcesoria biurowe.
Oświetlenie biurka
Bez dobrego oświetlenia trudno efektywnie pracować – niedoświetlona przestrzeń nie tylko nie sprzyja wykonywaniu obowiązków, ale też stwarza ryzyko pogorszenia się wzroku. Dbaj więc o to, by Twoje biurko było zawsze dobrze oświetlone – nie tylko wieczorem, ale też w pochmurne dni lub zimą, kiedy światła do wnętrz zwykle dociera niewiele. Postaw zarówno na dobre oświetlenie główne, jak i kierunkowe. Lampki biurkowe to obowiązkowe wyposażenie biura.
Główne światło zmniejsza kontrast między ciemnym otoczeniem a światłem monitora czy z małej lampki. Taki kontrast jest męczący dla oczu, co zdecydowanie daje się odczuć i wpływa nie tylko na samopoczucie, ale też na koncentrację. Żeby stworzyć warunki przyjazne dla oczu, trzeba rozjaśnić przestrzeń wokół biurka. Oprócz światła głównego w biurze potrzebujesz też światła kierunkowego, które doświetla miejsce – całe biurko lub jego część, np. z laptopem. Postaw więc na dobra lampkę biurową np. na:- Lampkę z klipsem,
- Lampkę stojącą,
- Lampkę z regulowanym ramieniem.
Dodatkowym źródłem światła może być np. lampka na USB do laptopa czy mała, ale podwójna lampka z klipsem i na USB.
Akcesoria biurowe nie tylko do pracy, czyli coś dla relaksu
Nie można pracować nieprzerwanie przez wiele godzin dziennie. Żeby wykonywać swoje obowiązki efektywnie i jednocześnie dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne, potrzebne są przerwy. Warto więc przynajmniej raz na godzinę oderwać oczy od komputera i patrzeć w inne miejsce, najlepiej za oknem. Oprócz tego dobrze jest się przejść (np. po schodach w górę i w dół) i chociaż delikatnie porozciągać, a także przez chwilę skupić się na czynności manualnej. Jakie gadżety biurowe pomogą Ci się zrelaksować i oderwać na chwilę od pracy? Są to np.:- Zabawka kinetyczna na biurko – ten odstresowujący gadżet do biura to niewielkich rozmiarów kostka o zaokrąglonych kształtach, którą wprawia się w ruch, ustawiając na rancie. Kostka szybko się obraca i tworzy hipnotyzujący, uspokajający i wciągający ruch,
- Wahadłowe kulki Newtona – kultowy gadżet biurowy, który widziałeś pewnie w niejednym biurze i w niejednym filmie, nic dziwnego – wahadłowe kulki Newtona pozwalają skupić się przez chwilę na kojącym, rytmicznym ruchu kulek i oderwać wzrok od komputera. Wystarczy podnieść i upuścić jedną lub dwie kulki, by wprawić w ruch pozostałe. To naprawdę wciąga!
Mnóstwo artykułów biurowych i gadżetów do biura znajdziesz w naszym sklepie! Zapoznaj się z ofertą i wybierz to, czego potrzebujesz.