Artykuły biurowe
Porządek na biurku, w dokumentach czy w szafkach to jeden z kluczy do dobrej organizacji i wysokiej efektywności pracy. Na wydajność wpływa nie tylko zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wiedza czy sumienność – ważne jest, by przestrzeń, w której pracujesz, była uporządkowana i by wszystkie akcesoria biurowe były zawsze pod ręką. Sprawdź, na jakie wyposażenie biura (i biurka) postawić, żeby dobrze się zorganizować. Sprawdź, na jakie materiały biurowe postawić, by pracowało się lepiej i by umilić sobie czas.
Akcesoria do biura – jak się zorganizować i efektywnie pracować
W każdym biurze, czy to domowym, czy w siedzibie firmy, potrzebne są funkcjonalne i przydatne akcesoria i gadżety biurowe – zarówno materiały papiernicze, jak i akcesoria do przechowywania czy gadżety do komputerów. Do tego niezbędne jest dobre oświetlenie biurka. Poznaj przydatne rzeczy do biura, które pomogą Ci zwiększyć efektywność pracy.
Wyświetlanie 1–10 z 22 wyników
- 2872 osób kupiło
Organizer na bieliznę skarpetki wkład szuflady 24
Stan: NowyWaga:150 gWymiary:41 × 12 × 2 cmStan:Nowy
Producent:Przydasie.pl
Kod producenta:PrzydaSie #1391
Marka:PrzydaSie
EAN (GTIN):5904158834393
Materiał wykonania:papier/tektura, tkanina
Kolor:Oceniono 5.00 na 59,74 zł Dodaj do koszyka Kup terazDostawa: 0 zł (Sprawdź) - 1059 osób kupiło
Pojemnik na obuwie 9,5l pudełko pokrywa organizer
Stan: NowyWaga:461 gWymiary:39 × 26 × 14 cmStan:Nowy
Przeznaczenie:na buty
Informacje dodatkowe:z pokrywką
Producent:Przydasie.pl
EAN (GTIN):5904158812339
Marka:Plast Team
Kod producenta:#3155
Oceniono 5.00 na 521,44 zł Dodaj do koszyka Kup terazDostawa: 0 zł (Sprawdź) - 747 osób kupiło
Taśma pakowa 48/66 klejąca smart akrylowa
7,63 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:133 gWymiary:11 × 11 × 5 cmStan:Nowy
Materiał:Rodzaj kleju:inny
Producent:Przydasie.pl
Marka:PrzydaSie.pl
Kolor:Szerokość:50
Liczba sztuk:1
EAN (GTIN):5904158811134
Długość:60
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 488 osób kupiło
Taśma nano wielokrotnego użytku dwustronna 5m grip
Stan: NowyWaga:157 gWymiary:14 × 14 × 3 cmStan:Nowy
Marka:PrzydaSie
Przeznaczenie:biurowa
Rodzaj:Taśma dwustronna
Producent:Przydasie.pl
Kod producenta:#2690
EAN (GTIN):5903857467277
Oceniono 4.00 na 57,67 zł Dodaj do koszyka Kup terazDostawa: 0 zł (Sprawdź) - 305 osób kupiło
Reklamówki foliowe na rolce 40×21 rolka zrywki
9,99 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:261 gWymiary:22 × 6 × 6 cmDostawa: 0 zł (Sprawdź) - 274 osób kupiło
4x długopis wymazywalny ścieralny gumka zwierzątka
Stan: NowyWaga:33 gWymiary:15 × 5 × 2 cmStan:Nowy
Kod producenta:PrzydaSie.pl #4972
Rodzaj:wymazywalny
Marka:PrzydaSie.pl
Kolor wkładu:niebieski
Kolor:EAN (GTIN):5904158831880
Producent:Przydasie.pl
Oceniono 5.00 na 59,30 zł Dodaj do koszyka Kup terazDostawa: 0 zł (Sprawdź) - 264 osób kupiło
Zakładki indeksujące 100szt neonowe samoprzylepne
2,93 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyDostawa: 0 zł (Sprawdź) - 244 osób kupiło
Organizer wiszący do szafy garderoby 30 kieszeni
13,71 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:112 gWymiary:40 × 14 × 2 cmStan:Nowy
Marka:PrzydaSie
Kod producenta:#5212
EAN (GTIN):5904158834706
Producent:Przydasie.pl
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 225 osób kupiło
Pojemnik z pokrywą do przechowywania home box 8l
18,51 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:390 gWymiary:38 × 23 × 17 cmStan:Nowy
Kolor:odcienie szarości i srebra, przezroczysty
Kod producenta:2238 sz
Producent:Przydasie.pl
EAN (GTIN):5707672723538
Marka:Plast Team
Przeznaczenie:uniwersalne
Informacje dodatkowe:z pokrywką
Dostawa: 0 zł (Sprawdź) - 172 osób kupiło
10x torebki prezenty świąteczne reklamówki 25×18
3,90 zł Dodaj do koszyka Kup terazStan: NowyWaga:19 gWymiary:29 × 17 × 1 cmStan:Nowy
Marka:PrzydaSie
Rodzaj:torebka
Kod producenta:PrzydaSie #5049
EAN (GTIN):5904158832801
Producent:Przydasie.pl
Materiał:Szerokość produktu:18
Wysokość produktu:25
Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
Wyświetlanie 1–10 z 22 wyników
Przechowywanie i segregacja
Aby efektywność pracy wzrosła i by wykonywanie codziennych obowiązków było wygodne, ważne jest m.in. utrzymanie porządku w dokumentach oraz odpowiednia aranżacja przestrzeni na biurku. Sprawdź, jakie akcesoria biurowe ułatwią Ci w organizacji pracy.
Porządek w dokumentach i rachunkach
Podpisywanie, opisywanie, segregowanie i przechowywanie dokumentów bywa nużące i kłopotliwe – często to właśnie czynności związane z porządkowaniem dokumentacji zabierają sporo czasu, zarówno w firmie, jak i w domu. Jednak dbanie o porządek w „papierach” jest ważne. Dlaczego? Między innymi dlatego, że odszukanie umowy czy rachunku w nieuporządkowanym stosie dokumentów może zabrać nam jeszcze więcej czasu niż układanie dokumentów.
Aby nie zgubić się w nadmiarze druków i mieć do nich łatwy dostęp, a zarazem nie poświęcać całego czasu na układanie dokumentacji, opracuj system przechowywania dokumentów. Przydadzą Ci się do tego odpowiednie gadżety i akcesoria biurowe. Do porządkowania możesz wykorzystać akcesoria, takie jak:- Segregatory i koszulki na dokumenty – prosty sposób na przechowywanie średniej ilości dokumentów,
- Karteczki indeksujące – pomogą Ci posegregować dokumenty alfabetycznie czy wg dat i szybko odnaleźć to, czego szukasz,
- Teczki papierowe i plastikowe – możesz w nich przechowywać ważne dokumenty czy druki o niestandardowym formacie,
- Wąsy archiwizacyjne, czyli tzw. klipsy do dokumentów,
- Teczki zawieszkowe – możesz wykorzystać je np. w szafach, szufladach lub stojakach z przystosowanymi zaczepami, lub w pojemnikach na dokumenty,
- Pudła archiwizacyjne i pudełka kartonowe – obowiązkowe wyposażenie biura, zwłaszcza tam, gdzie przechowuje się dużą ilość dokumentów. Przydatne m.in., do przechowywania segregatorów i teczek z dokumentami, do których nie musisz mieć codziennie dostępu,
- Koperty, małe pojemniki na dokumenty w mniejszych rozmiarach niż tradycyjne wydruki.
Artykuły biurowe dopasuj do ilości oraz wielkości dokumentów – teczki, kartony i inne gadżety biurowe powinny mieścić format A4, choć jeśli przechowujesz np. paragony, faktury w formacie A5, wyciągi czy potwierdzenia z książeczek płatniczych, musisz zaopatrzyć się w mniejsze opakowania, żeby nie pogubić dokumentacji.
Uporządkowane biurko
Niewielka ilość rzeczy biurowych na biurku w pracy czy na stole w domu (gdy pracujesz zdalnie) to mniej tzw. rozpraszaczy i większa szansa na dobrą koncentrację. Jakie artykuły biurowe powinny znaleźć się na biurku, a jakie przybory lepiej usunąć z pola widzenia?
Na biurku trzymaj tylko najpotrzebniejsze przedmioty, takie jak długopisy i zakreślacze, których codziennie używasz, pieczątkę (jeśli regularnie się nią posługujesz), najważniejsze notatki, zeszyt lub kartki do notowania (możesz zastąpić je np. aplikacją w komputerze) i ewentualnie inne gadżety biurowe, z których korzystasz. Usuń niepotrzebne notatki (np. wiszące nad biurkiem), przedmioty, których nie używasz i wszelkie inne rzeczy, które tylko zabierają miejsce. To, co zostaje na wierzchu najlepiej uporządkować tak, by nie zwracało Twojej uwagi.
Pamiętaj też, że rzeczy biurowe na biurku powinny być uporządkowane – nie trzymaj na wierzchu starych notatek, przypadkowych przedmiotów, kubków i talerzy czy sztućców. Najlepiej codziennie po pracy zrób przegląd biurka i od razu schowaj lub wyrzuć to, co na pewno Ci się nie przydadzą. Musisz mieć przecież wystarczająco dużo miejsca na laptopa czy monitor i klawiaturę oraz dostatecznie dużo miejsca na blacie, by wygodnie ułożyć ręce.
Wszystko, co trzymasz na biurku, możesz przechowywać w pojemnikach, pudełkach i innych akcesoriach biurowych.Biurowe artykuły papiernicze (i nie tylko)
W wyposażeniu biura (także domowego) powinny znaleźć się przynajmniej podstawowe artykuły papiernicze i funkcjonalne gadżety biurowe. W końcu nie wszystko da się zrobić online lub w komputerze. Co może Ci się przydać? Między innymi: papier i notatniki, długopisy i zakreślacze, klej i taśma klejąca, nożyczki i gilotyna do papieru (dzięki niej równo przytniesz nawet duże pliki kartek) czy linijka.
Szukasz nietypowych lub bardziej profesjonalnych artykułów biurowych? Być może skorzystasz np. z etykiet do druku termicznego, które świetnie sprawdzają się jako etykiety adresowe. A może chcesz przywieszać nad biurkiem ważne informacje? Postaw na drewniane mini klamerki żabki. Do wyboru masz mnóstwo różnych materiałów i gadżetów do biura, które możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów.Oświetlenie biurka i akcesoria komputerowe
Żeby praca była efektywna i przyjemniejsza, a do tego, by nie szkodzić zdrowiu, konieczne jest odpowiednie oświetlenie biurka (lub innego miejsca pracy), a także zadbanie o sprzęt elektroniczny. Akcesoria i gadżety biurowe, takie jak półki do komputera czy dobre lampki biurowe, pomogą Ci dobrze zorganizować miejsce pracy.Akcesoria do komputera
Dbanie o sprzęt elektroniczny nie tylko przedłuża jego żywotność, ale też zwiększa higienę podczas pracy. Ponadto niektóre gadżety komputerowe pozwalają dobrze zorganizować miejsce na biurku i efektywnie wykorzystać dostępną przestrzeń. Biurowe akcesoria komputerowe przydatne zarówno w firmie, jak i w domu, to np.:- Sprężone powietrze – dzięki niemu dokładnie, szybko i skutecznie wyczyścisz klawiaturę, „wymiatając” spod klawiszy kurz, paprochy i inne zanieczyszczenia, które mogą uszkodzić klawiaturę,
- Klawiatura bezprzewodowa podświetlana – przydatna np. podczas korzystania z rzutnika (jeśli nie stoisz bezpośrednio przy komputerze), w czasie pracy w niedoświetlonym pomieszczeniu czy przy obsłudze komputera, czy telewizora ze znacznej odległości,
- Półka nakładana na monitor – dzięki niej możesz efektywnie wykorzystać przestrzeń nad ekranem, bez konieczności montowania półki w ścianie czy kupowania dodatkowego mebla. Półkę nakłada się na monitor lub na telewizor – możesz na niej postawić np. router lub modem do Internetu, piloty, głośnik lub inne, niezbyt ciężkie akcesoria biurowe.
Oświetlenie biurka
Bez dobrego oświetlenia trudno efektywnie pracować – niedoświetlona przestrzeń nie tylko nie sprzyja wykonywaniu obowiązków, ale też stwarza ryzyko pogorszenia się wzroku. Dbaj więc o to, by Twoje biurko było zawsze dobrze oświetlone – nie tylko wieczorem, ale też w pochmurne dni lub zimą, kiedy światła do wnętrz zwykle dociera niewiele. Postaw zarówno na dobre oświetlenie główne, jak i kierunkowe. Lampki biurkowe to obowiązkowe wyposażenie biura.
Główne światło zmniejsza kontrast między ciemnym otoczeniem a światłem monitora czy z małej lampki. Taki kontrast jest męczący dla oczu, co zdecydowanie daje się odczuć i wpływa nie tylko na samopoczucie, ale też na koncentrację. Żeby stworzyć warunki przyjazne dla oczu, trzeba rozjaśnić przestrzeń wokół biurka. Oprócz światła głównego w biurze potrzebujesz też światła kierunkowego, które doświetla miejsce – całe biurko lub jego część, np. z laptopem. Postaw więc na dobra lampkę biurową np. na:- Lampkę z klipsem,
- Lampkę stojącą,
- Lampkę z regulowanym ramieniem.
Szukasz nietypowych lub bardziej profesjonalnych artykułów biurowych? Być może skorzystasz np. z etykiet do druku termicznego, które świetnie sprawdzają się jako etykiety adresowe. A może chcesz przywieszać nad biurkiem ważne informacje? Postaw na drewniane mini klamerki żabki. Do wyboru masz mnóstwo różnych materiałów i gadżetów do biura, które możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów.
Oświetlenie biurka i akcesoria komputerowe
Żeby praca była efektywna i przyjemniejsza, a do tego, by nie szkodzić zdrowiu, konieczne jest odpowiednie oświetlenie biurka (lub innego miejsca pracy), a także zadbanie o sprzęt elektroniczny. Akcesoria i gadżety biurowe, takie jak półki do komputera czy dobre lampki biurowe, pomogą Ci dobrze zorganizować miejsce pracy.Akcesoria do komputera
Dbanie o sprzęt elektroniczny nie tylko przedłuża jego żywotność, ale też zwiększa higienę podczas pracy. Ponadto niektóre gadżety komputerowe pozwalają dobrze zorganizować miejsce na biurku i efektywnie wykorzystać dostępną przestrzeń. Biurowe akcesoria komputerowe przydatne zarówno w firmie, jak i w domu, to np.:- Sprężone powietrze – dzięki niemu dokładnie, szybko i skutecznie wyczyścisz klawiaturę, „wymiatając” spod klawiszy kurz, paprochy i inne zanieczyszczenia, które mogą uszkodzić klawiaturę,
- Klawiatura bezprzewodowa podświetlana – przydatna np. podczas korzystania z rzutnika (jeśli nie stoisz bezpośrednio przy komputerze), w czasie pracy w niedoświetlonym pomieszczeniu czy przy obsłudze komputera, czy telewizora ze znacznej odległości,
- Półka nakładana na monitor – dzięki niej możesz efektywnie wykorzystać przestrzeń nad ekranem, bez konieczności montowania półki w ścianie czy kupowania dodatkowego mebla. Półkę nakłada się na monitor lub na telewizor – możesz na niej postawić np. router lub modem do Internetu, piloty, głośnik lub inne, niezbyt ciężkie akcesoria biurowe.
Oświetlenie biurka
Bez dobrego oświetlenia trudno efektywnie pracować – niedoświetlona przestrzeń nie tylko nie sprzyja wykonywaniu obowiązków, ale też stwarza ryzyko pogorszenia się wzroku. Dbaj więc o to, by Twoje biurko było zawsze dobrze oświetlone – nie tylko wieczorem, ale też w pochmurne dni lub zimą, kiedy światła do wnętrz zwykle dociera niewiele. Postaw zarówno na dobre oświetlenie główne, jak i kierunkowe. Lampki biurkowe to obowiązkowe wyposażenie biura.
Główne światło zmniejsza kontrast między ciemnym otoczeniem a światłem monitora czy z małej lampki. Taki kontrast jest męczący dla oczu, co zdecydowanie daje się odczuć i wpływa nie tylko na samopoczucie, ale też na koncentrację. Żeby stworzyć warunki przyjazne dla oczu, trzeba rozjaśnić przestrzeń wokół biurka. Oprócz światła głównego w biurze potrzebujesz też światła kierunkowego, które doświetla miejsce – całe biurko lub jego część, np. z laptopem. Postaw więc na dobra lampkę biurową np. na:- Lampkę z klipsem,
- Lampkę stojącą,
- Lampkę z regulowanym ramieniem.
- Sprężone powietrze – dzięki niemu dokładnie, szybko i skutecznie wyczyścisz klawiaturę, „wymiatając” spod klawiszy kurz, paprochy i inne zanieczyszczenia, które mogą uszkodzić klawiaturę,
- Klawiatura bezprzewodowa podświetlana – przydatna np. podczas korzystania z rzutnika (jeśli nie stoisz bezpośrednio przy komputerze), w czasie pracy w niedoświetlonym pomieszczeniu czy przy obsłudze komputera, czy telewizora ze znacznej odległości,
- Półka nakładana na monitor – dzięki niej możesz efektywnie wykorzystać przestrzeń nad ekranem, bez konieczności montowania półki w ścianie czy kupowania dodatkowego mebla. Półkę nakłada się na monitor lub na telewizor – możesz na niej postawić np. router lub modem do Internetu, piloty, głośnik lub inne, niezbyt ciężkie akcesoria biurowe.
Oświetlenie biurka
Bez dobrego oświetlenia trudno efektywnie pracować – niedoświetlona przestrzeń nie tylko nie sprzyja wykonywaniu obowiązków, ale też stwarza ryzyko pogorszenia się wzroku. Dbaj więc o to, by Twoje biurko było zawsze dobrze oświetlone – nie tylko wieczorem, ale też w pochmurne dni lub zimą, kiedy światła do wnętrz zwykle dociera niewiele. Postaw zarówno na dobre oświetlenie główne, jak i kierunkowe. Lampki biurkowe to obowiązkowe wyposażenie biura.
Główne światło zmniejsza kontrast między ciemnym otoczeniem a światłem monitora czy z małej lampki. Taki kontrast jest męczący dla oczu, co zdecydowanie daje się odczuć i wpływa nie tylko na samopoczucie, ale też na koncentrację. Żeby stworzyć warunki przyjazne dla oczu, trzeba rozjaśnić przestrzeń wokół biurka. Oprócz światła głównego w biurze potrzebujesz też światła kierunkowego, które doświetla miejsce – całe biurko lub jego część, np. z laptopem. Postaw więc na dobra lampkę biurową np. na:- Lampkę z klipsem,
- Lampkę stojącą,
- Lampkę z regulowanym ramieniem.
Dodatkowym źródłem światła może być np. lampka na USB do laptopa czy mała, ale podwójna lampka z klipsem i na USB.
Akcesoria biurowe nie tylko do pracy, czyli coś dla relaksu
Nie można pracować nieprzerwanie przez wiele godzin dziennie. Żeby wykonywać swoje obowiązki efektywnie i jednocześnie dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne, potrzebne są przerwy. Warto więc przynajmniej raz na godzinę oderwać oczy od komputera i patrzeć w inne miejsce, najlepiej za oknem. Oprócz tego dobrze jest się przejść (np. po schodach w górę i w dół) i chociaż delikatnie porozciągać, a także przez chwilę skupić się na czynności manualnej. Jakie gadżety biurowe pomogą Ci się zrelaksować i oderwać na chwilę od pracy? Są to np.:- Zabawka kinetyczna na biurko – ten odstresowujący gadżet do biura to niewielkich rozmiarów kostka o zaokrąglonych kształtach, którą wprawia się w ruch, ustawiając na rancie. Kostka szybko się obraca i tworzy hipnotyzujący, uspokajający i wciągający ruch,
- Wahadłowe kulki Newtona – kultowy gadżet biurowy, który widziałeś pewnie w niejednym biurze i w niejednym filmie, nic dziwnego – wahadłowe kulki Newtona pozwalają skupić się przez chwilę na kojącym, rytmicznym ruchu kulek i oderwać wzrok od komputera. Wystarczy podnieść i upuścić jedną lub dwie kulki, by wprawić w ruch pozostałe. To naprawdę wciąga!
Mnóstwo artykułów biurowych i gadżetów do biura znajdziesz w naszym sklepie! Zapoznaj się z ofertą i wybierz to, czego potrzebujesz.
Firmy kurierskie realizujące dostawę produktów:




Dostępne metody płatności:
