Artykuły biurowe

Porządek na biurku, w dokumentach czy w szafkach to jeden z kluczy do dobrej organizacji i wysokiej efektywności pracy. Na wydajność wpływa nie tylko zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wiedza czy sumienność – ważne jest, by przestrzeń, w której pracujesz, była uporządkowana i by wszystkie akcesoria biurowe były zawsze pod ręką. Sprawdź, na jakie wyposażenie biura (i biurka) postawić, żeby dobrze się zorganizować. Sprawdź, na jakie materiały biurowe postawić, by pracowało się lepiej i by umilić sobie czas.

Akcesoria do biura – jak się zorganizować i efektywnie pracować

W każdym biurze, czy to domowym, czy w siedzibie firmy, potrzebne są funkcjonalne i przydatne akcesoria i gadżety biurowe – zarówno materiały papiernicze, jak i akcesoria do przechowywania czy gadżety do komputerów. Do tego niezbędne jest dobre oświetlenie biurka. Poznaj przydatne rzeczy do biura, które pomogą Ci zwiększyć efektywność pracy.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 20

  • 779 osób kupiło

    Taśma pakowa 48/66 klejąca smart akrylowa

    Stan: Nowy
    Waga:133 g
    Wymiary:11 × 11 × 5 cm
    Stan:

    Nowy

    Materiał:
    Rodzaj kleju:

    inny

    Producent:

    Przydasie.pl

    Marka:

    PrzydaSie.pl

    Kolor:
    Szerokość:

    50

    Liczba sztuk:

    1

    EAN (GTIN):

    5904158811134

    Długość:

    60

    5,87  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 452 osób kupiło

    Reklamówki foliowe na rolce 40×21 rolka zrywki

    Stan: Nowy
    Waga:351 g
    Wymiary:22 × 6 × 6 cm
    Stan:

    Nowy

    Marka:

    PrzydaSie

    Przeznaczenie:
    Rodzaj zamknięcia:
    Szerokość produktu:

    21.00

    Długość:

    40.00

    Liczba sztuk w ofercie:

    1

    EAN (GTIN):

    5904158835819

    Producent:

    Przydasie.pl

    6,71  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 209 osób kupiło

    3x nożyczki uniwersalne szkolne biurowe zestaw

    Stan: Nowy
    Waga:120 g
    Wymiary:29 × 15 × 1 cm
    Stan:

    Nowy

    Kod producenta:

    #5684

    Marka:

    PrzydaSie

    Przeznaczenie:

    biurowe

    Długość:

    20.00

    Producent:

    Przydasie.pl

    Waga produktu z opakowaniem jednostkowym:

    0.090

    EAN (GTIN):

    5904158838773

    6,55  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 107 osób kupiło

    Papier ksero do drukarki ryza a4 500 uniwersalny

    Stan: Nowy
    Waga:2549 g
    Wymiary:31 × 22 × 6 cm
    Stan:

    Nowy

    Format papieru:

    format A4

    Gramatura papieru:
    Rodzaj papieru:

    biały

    Marka:

    PrzydaSie

    Jednostka sprzedaży:

    1 ryza

    Białość CIE:

    149

    Producent:

    Przydasie.pl

    Kod producenta:

    #3436

    EAN (GTIN):

    5904158809865

    Liczba sztuk w ofercie:

    500

    Stan opakowania:

    oryginalne

    Liczba arkuszy:

    500

    39,19  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 84 osób kupiło

    Sejf książka metalowa kasetka na pieniądze klucze

    Stan: Nowy
    Waga:807 g
    Wymiary:25 × 16 × 6 cm
    Stan:

    Nowy

    Kod producenta:

    #6977

    Marka:

    PrzydaSie

    Przeznaczenie:

    na dokumenty, na nośniki danych, na pieniądze

    Zamek:

    kluczowy

    Kolor:

    grafit

    Klasa:
    Ognioodporność:
    Producent:

    Przydasie.pl

    EAN (GTIN):

    5904158847430

    27,33  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 82 osób kupiło

    Długopis wymazywalny ścieralny 0,5mm z gumką

    Stan: Nowy
    Waga:9 g
    Wymiary:15 × 2 × 1 cm
    Stan:

    Nowy

    Kod producenta:

    #8004

    Rodzaj:

    wymazywalny

    Marka:

    bez marki

    Kolor wkładu:

    wielokolorowy

    Kolor:
    Informacje dodatkowe:

    ścieralny tusz

    Liczba sztuk w ofercie:

    1

    Producent:

    Przydasie.pl

    EAN (GTIN):

    5904158856111

    3,41  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 47 osób kupiło

    20x woreczek z organzy ślub prezent woreczki

    Stan: Nowy
    Waga:13 g
    Wymiary:9 × 9 × 2 cm
    Stan:

    Nowy

    Marka:

    PrzydaSie

    Rodzaj:

    woreczek

    Kolor dominujący:

    żółcie

    Kod producenta:

    #7126

    EAN (GTIN):

    5904158847959

    Producent:

    Przydasie.pl

    4,40  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 45 osób kupiło

    Identyfikatory breloki zawieszki do kluczy 100szt

    Stan: Nowy
    Waga:157 g
    Wymiary:21 × 14 × 5 cm
    Stan:

    Nowy

    Kod producenta:

    #6168

    Marka:

    PrzydaSie

    Przeznaczenie:

    do kluczy

    EAN (GTIN):

    5904158808226

    Liczba sztuk w ofercie:

    100

    Producent:

    Przydasie.pl

    14,67  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 40 osób kupiło

    Teczka kopertowa na dokumenty plastikowa na zatrzask a4

    Stan: Nowy
    Waga:28 g
    Wymiary:23 × 17 × 5 cm
    Kod producenta:

    #7882

    Marka:
    Liczba sztuk w ofercie:

    1

    Format:

    A4

    Kolor:
    Producent:

    Przydasie.pl

    2,73  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 37 osób kupiło

    Nakładki na klucze znaczniki identyfikator nakładka zestaw 6szt

    Stan: Nowy
    Stan:

    Nowy

    Kod producenta:

    #8281

    Marka:

    PrzydaSie

    Przeznaczenie:
    EAN (GTIN):

    5904158857224

    Liczba sztuk w ofercie:

    6

    Producent:

    Przydasie.pl

    2,96  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 34 osób kupiło

    Folia bąbelkowa 30/75 pęcherzykowa 30 ochronna

    Stan: Nowy
    Waga:767 g
    Wymiary:52 × 52 × 30 cm
    Stan:

    Nowy

    Szerokość:

    30 cm

    Długość:

    75

    Producent:

    Przydasie.pl

    Marka:

    PrzydaSie

    EAN (GTIN):

    5904158811127

    44,10  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 31 osób kupiło

    Długopis wymazywalny ścieralny 0,5mm z gumką

    Stan: Nowy
    Stan:

    Nowy

    Kod producenta:

    #8005

    Rodzaj:

    wymazywalny

    Marka:

    PrzydaSie

    Kolor wkładu:

    wielokolorowy

    Kolor:
    Informacje dodatkowe:

    ścieralny tusz

    EAN (GTIN):

    5904158856104

    Liczba sztuk w ofercie:

    1

    Producent:

    Przydasie.pl

    3,41  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 23 osób kupiło

    Foliopak foliopaki kurierskie 190×250 100szt

    Stan: Nowy
    Waga:495 g
    Wymiary:16 × 4 × 2 cm
    Stan:

    Nowy

    Marka:

    PrzydaSie.pl

    Format:

    B5 (176 x 250 mm)

    Kolor:
    EAN (GTIN):

    5904158834768

    Liczba sztuk w ofercie:

    100

    Producent:

    Przydasie.pl

    15,67  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 16 osób kupiło

    Etykiety termiczne samoprzylepne 100×150 500szt

    Stan: Nowy
    Waga:1145 g
    Wymiary:13 × 13 × 11 cm
    Stan:

    Nowy

    Producent:

    Przydasie.pl

    Rodzaj:

    na taśmie

    Kształt:
    Długość etykiety:

    150

    Szerokość etykiety:

    100

    Liczba etykiet na rolce/ arkuszu:

    500

    Kod producenta:

    #2926

    Marka:

    PrzydaSie

    EAN (GTIN):

    5904158812834

    29,39  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 15 osób kupiło

    Foliopak foliopaki kurierskie 310×420 100szt

    Stan: Nowy
    Waga:985 g
    Wymiary:35 × 28 × 3 cm
    Format:
    Kolor:

    szary

    Producent:

    Przydasie.pl

    Marka:
    Stan:

    Nowy

    EAN (GTIN):

    5904158812865

    Liczba sztuk:

    100

    Stan opakowania:

    oryginalne

    44,10  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 11 osób kupiło

    Foliopak foliopaki kurierskie 240×325 100szt

    Stan: Nowy
    Waga:750 g
    Wymiary:39 × 27 × 14 cm
    Format:
    Kolor:

    biały

    Producent:

    Przydasie.pl

    Marka:

    PrzydaSie

    Stan:

    Nowy

    EAN (GTIN):

    5904158810977

    Stan opakowania:

    oryginalne

    Liczba sztuk w ofercie:

    100

    27,44  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 7 osób kupiło

    Pudełko na kubek 330ml z okienkiem na prezent

    Stan: Nowy
    Waga:26 g
    Wymiary:26 × 20 × 1 cm
    Stan:

    Nowy

    Marka:

    PrzydaSie

    Rodzaj:

    fasonowy

    Długość zewnętrzna:

    12

    Szerokość zewnętrzna:

    9

    Wysokość zewnętrzna:

    11

    Liczba sztuk w opakowaniu:

    1

    Kolor:

    biały

    Liczba sztuk w ofercie:

    1

    EAN (GTIN):

    5904158850102

    Producent:

    Przydasie.pl

    2,90  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 4 osób kupiło

    Piórnik szkolny jednokomorowy pies futrzak brelok

    Stan: Nowy
    Waga:58 g
    Wymiary:20 × 12 × 9 cm
    Stan:

    Nowy

    Kod producenta:

    #8337

    Typ:

    tuba

    Marka:

    bez marki

    Dodatkowe informacje:

    bez wyposażenia

    Bohater:
    Kolor:
    EAN (GTIN):

    5904158857606

    Materiał:
    Producent:

    Przydasie.pl

    12,63  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)
  • 1 osób kupiło

    Pudełko na kubek 330ml z okienkiem na prezent

    Stan: Nowy
    Waga:25 g
    Wymiary:26 × 20 × 1 cm
    2,90  Dodaj do koszyka Kup teraz
    Dostawa: 0 zł (Sprawdź)

Wyświetlanie wszystkich wyników: 20

Przechowywanie i segregacja

Aby efektywność pracy wzrosła i by wykonywanie codziennych obowiązków było wygodne, ważne jest m.in. utrzymanie porządku w dokumentach oraz odpowiednia aranżacja przestrzeni na biurku. Sprawdź, jakie akcesoria biurowe ułatwią Ci w organizacji pracy.

Porządek w dokumentach i rachunkach

Podpisywanie, opisywanie, segregowanie i przechowywanie dokumentów bywa nużące i kłopotliwe – często to właśnie czynności związane z porządkowaniem dokumentacji zabierają sporo czasu, zarówno w firmie, jak i w domu. Jednak dbanie o porządek w „papierach” jest ważne. Dlaczego? Między innymi dlatego, że odszukanie umowy czy rachunku w nieuporządkowanym stosie dokumentów może zabrać nam jeszcze więcej czasu niż układanie dokumentów. Aby nie zgubić się w nadmiarze druków i mieć do nich łatwy dostęp, a zarazem nie poświęcać całego czasu na układanie dokumentacji, opracuj system przechowywania dokumentów. Przydadzą Ci się do tego odpowiednie gadżety i akcesoria biurowe. Do porządkowania możesz wykorzystać akcesoria, takie jak:
  • Segregatory i koszulki na dokumenty – prosty sposób na przechowywanie średniej ilości dokumentów,
  • Karteczki indeksujące – pomogą Ci posegregować dokumenty alfabetycznie czy wg dat i szybko odnaleźć to, czego szukasz,
  • Teczki papierowe i plastikowe – możesz w nich przechowywać ważne dokumenty czy druki o niestandardowym formacie,
  • Wąsy archiwizacyjne, czyli tzw. klipsy do dokumentów,
  • Teczki zawieszkowe – możesz wykorzystać je np. w szafach, szufladach lub stojakach z przystosowanymi zaczepami, lub w pojemnikach na dokumenty,
  • Pudła archiwizacyjne i pudełka kartonowe – obowiązkowe wyposażenie biura, zwłaszcza tam, gdzie przechowuje się dużą ilość dokumentów. Przydatne m.in., do przechowywania segregatorów i teczek z dokumentami, do których nie musisz mieć codziennie dostępu,
  • Koperty, małe pojemniki na dokumenty w mniejszych rozmiarach niż tradycyjne wydruki.
Artykuły biurowe dopasuj do ilości oraz wielkości dokumentów – teczki, kartony i inne gadżety biurowe powinny mieścić format A4, choć jeśli przechowujesz np. paragony, faktury w formacie A5, wyciągi czy potwierdzenia z książeczek płatniczych, musisz zaopatrzyć się w mniejsze opakowania, żeby nie pogubić dokumentacji.

Uporządkowane biurko

Niewielka ilość rzeczy biurowych na biurku w pracy czy na stole w domu (gdy pracujesz zdalnie) to mniej tzw. rozpraszaczy i większa szansa na dobrą koncentrację. Jakie artykuły biurowe powinny znaleźć się na biurku, a jakie przybory lepiej usunąć z pola widzenia? Na biurku trzymaj tylko najpotrzebniejsze przedmioty, takie jak długopisy i zakreślacze, których codziennie używasz, pieczątkę (jeśli regularnie się nią posługujesz), najważniejsze notatki, zeszyt lub kartki do notowania (możesz zastąpić je np. aplikacją w komputerze) i ewentualnie inne gadżety biurowe, z których korzystasz. Usuń niepotrzebne notatki (np. wiszące nad biurkiem), przedmioty, których nie używasz i wszelkie inne rzeczy, które tylko zabierają miejsce. To, co zostaje na wierzchu najlepiej uporządkować tak, by nie zwracało Twojej uwagi. Pamiętaj też, że rzeczy biurowe na biurku powinny być uporządkowane – nie trzymaj na wierzchu starych notatek, przypadkowych przedmiotów, kubków i talerzy czy sztućców. Najlepiej codziennie po pracy zrób przegląd biurka i od razu schowaj lub wyrzuć to, co na pewno Ci się nie przydadzą. Musisz mieć przecież wystarczająco dużo miejsca na laptopa czy monitor i klawiaturę oraz dostatecznie dużo miejsca na blacie, by wygodnie ułożyć ręce. Wszystko, co trzymasz na biurku, możesz przechowywać w pojemnikach, pudełkach i innych akcesoriach biurowych.

Biurowe artykuły papiernicze (i nie tylko)

W wyposażeniu biura (także domowego) powinny znaleźć się przynajmniej podstawowe artykuły papiernicze i funkcjonalne gadżety biurowe. W końcu nie wszystko da się zrobić online lub w komputerze. Co może Ci się przydać? Między innymi: papier i notatniki, długopisy i zakreślacze, klej i taśma klejąca, nożyczki i gilotyna do papieru (dzięki niej równo przytniesz nawet duże pliki kartek) czy linijka. Szukasz nietypowych lub bardziej profesjonalnych artykułów biurowych? Być może skorzystasz np. z etykiet do druku termicznego, które świetnie sprawdzają się jako etykiety adresowe. A może chcesz przywieszać nad biurkiem ważne informacje? Postaw na drewniane mini klamerki żabki. Do wyboru masz mnóstwo różnych materiałów i gadżetów do biura, które możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów.

Oświetlenie biurka i akcesoria komputerowe

Żeby praca była efektywna i przyjemniejsza, a do tego, by nie szkodzić zdrowiu, konieczne jest odpowiednie oświetlenie biurka (lub innego miejsca pracy), a także zadbanie o sprzęt elektroniczny. Akcesoria i gadżety biurowe, takie jak półki do komputera czy dobre lampki biurowe, pomogą Ci dobrze zorganizować miejsce pracy.

Akcesoria do komputera

Dbanie o sprzęt elektroniczny nie tylko przedłuża jego żywotność, ale też zwiększa higienę podczas pracy. Ponadto niektóre gadżety komputerowe pozwalają dobrze zorganizować miejsce na biurku i efektywnie wykorzystać dostępną przestrzeń. Biurowe akcesoria komputerowe przydatne zarówno w firmie, jak i w domu, to np.:
  • Sprężone powietrze – dzięki niemu dokładnie, szybko i skutecznie wyczyścisz klawiaturę, „wymiatając” spod klawiszy kurz, paprochy i inne zanieczyszczenia, które mogą uszkodzić klawiaturę,
  • Klawiatura bezprzewodowa podświetlana – przydatna np. podczas korzystania z rzutnika (jeśli nie stoisz bezpośrednio przy komputerze), w czasie pracy w niedoświetlonym pomieszczeniu czy przy obsłudze komputera, czy telewizora ze znacznej odległości,
  • Półka nakładana na monitor – dzięki niej możesz efektywnie wykorzystać przestrzeń nad ekranem, bez konieczności montowania półki w ścianie czy kupowania dodatkowego mebla. Półkę nakłada się na monitor lub na telewizor – możesz na niej postawić np. router lub modem do Internetu, piloty, głośnik lub inne, niezbyt ciężkie akcesoria biurowe.

Oświetlenie biurka

Bez dobrego oświetlenia trudno efektywnie pracować – niedoświetlona przestrzeń nie tylko nie sprzyja wykonywaniu obowiązków, ale też stwarza ryzyko pogorszenia się wzroku. Dbaj więc o to, by Twoje biurko było zawsze dobrze oświetlone – nie tylko wieczorem, ale też w pochmurne dni lub zimą, kiedy światła do wnętrz zwykle dociera niewiele. Postaw zarówno na dobre oświetlenie główne, jak i kierunkowe. Lampki biurkowe to obowiązkowe wyposażenie biura. Główne światło zmniejsza kontrast między ciemnym otoczeniem a światłem monitora czy z małej lampki. Taki kontrast jest męczący dla oczu, co zdecydowanie daje się odczuć i wpływa nie tylko na samopoczucie, ale też na koncentrację. Żeby stworzyć warunki przyjazne dla oczu, trzeba rozjaśnić przestrzeń wokół biurka. Oprócz światła głównego w biurze potrzebujesz też światła kierunkowego, które doświetla miejsce – całe biurko lub jego część, np. z laptopem. Postaw więc na dobra lampkę biurową np. na:
  • Lampkę z klipsem,
  • Lampkę stojącą,
  • Lampkę z regulowanym ramieniem.
Dodatkowym źródłem światła może być np. lampka na USB do laptopa czy mała, ale podwójna lampka z klipsem i na USB.

Akcesoria biurowe nie tylko do pracy, czyli coś dla relaksu

Nie można pracować nieprzerwanie przez wiele godzin dziennie. Żeby wykonywać swoje obowiązki efektywnie i jednocześnie dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne, potrzebne są przerwy. Warto więc przynajmniej raz na godzinę oderwać oczy od komputera i patrzeć w inne miejsce, najlepiej za oknem. Oprócz tego dobrze jest się przejść (np. po schodach w górę i w dół) i chociaż delikatnie porozciągać, a także przez chwilę skupić się na czynności manualnej. Jakie gadżety biurowe pomogą Ci się zrelaksować i oderwać na chwilę od pracy? Są to np.:
  • Zabawka kinetyczna na biurko – ten odstresowujący gadżet do biura to niewielkich rozmiarów kostka o zaokrąglonych kształtach, którą wprawia się w ruch, ustawiając na rancie. Kostka szybko się obraca i tworzy hipnotyzujący, uspokajający i wciągający ruch,
  • Wahadłowe kulki Newtona – kultowy gadżet biurowy, który widziałeś pewnie w niejednym biurze i w niejednym filmie, nic dziwnego – wahadłowe kulki Newtona pozwalają skupić się przez chwilę na kojącym, rytmicznym ruchu kulek i oderwać wzrok od komputera. Wystarczy podnieść i upuścić jedną lub dwie kulki, by wprawić w ruch pozostałe. To naprawdę wciąga!
Mnóstwo artykułów biurowych i gadżetów do biura znajdziesz w naszym sklepie! Zapoznaj się z ofertą i wybierz to, czego potrzebujesz.